woensdag 1 juni 2011

Lang weekend met 8 klim-uren

Morgen is de eerste van twee zware trainingsdagen in de heuvelen van wederom de Camerig en omgeving. Morgen eerst samen met coach Leo, die belde dat hij toch mee wilt gaan ondanks dat hij ziek, zwak en misselijk is. Dat duidt de man zijn gedrevenheid en enthousiasme om mijn missie te doen slagen. Overmorgen 1 dag rust en dan zaterdag met buddy Har. Eindelijk gaat hij mee de heuvelen in. Want hij is klaar met zijn project "buitenkeuken". Natuurlijk weer geen "normale" buitenkeuken, maar een pakweg 24m2 buitenverblijf met 2 meter brede keuken/BBQ-blok, koel/vries, wastafel,een lange tafel voor 8 personen, openslaande luiken aan de dichte kant zodat er ook nog zicht is op de achtertuin als je het zicht op het zwembad vervelend begint te vinden..... Heeft hem effe van de straat gehouden, maar zaterdag zullen we zien hoe het met zijn conditie is gesteld. Geen zorgen, hij zal er klaar voor zijn op 8/8! Afgelopen zaterdag tijdens de officiële opening van zijn buitenkeuken (en tevens 25-jarig jubileumfeest bij CZ van Corrine, zijn vrouw. topfeestje jonges!) opperde hij nog, dat hij er serieus aan het denken is, of dat hij met mij de Stelvio op loopt/rent alvorens hij zelf met de fiets nakomt!? Hij meent dat!
Enfin. Ik verheug me op de komende dagen met Leo en met Har en wellicht enkele van jullie. Ik hoop dat het een beetje meevalt met de drukte al vrees ik dat dit ijdele hoop is met de weersvoorspellingen zoals die zijn gedaan. Van de andere kant... hoe meer mensen me zien, hoe meer kans dat ons project ontdekt wordt en coach Leo en ik flink gaan vangen voor filmrechten over de nog te maken documentaire (waarvan het overgrote deel uiteraard ten goede zal komen aan de MA-run). We zijn al flink aan het oefenen. Ik het modelleren, Leo het camerawerk en montage. Is ook te bekijken op de nieuwe upload op youtube   http://www.youtube.com/watch?v=q5pw1o33JUo  Niet vergeten te kijken!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten