dinsdag 31 mei 2011

Beroerde dag

Beroerde dagen zijn een must. Dagen als vandaag moeten er zijn, anders weet je de goede dagen niet meer op hun waarde te schatten. Dus daarom dankzij deze beroerde dag (1.Indy ziek, hele kamer vol gescheten. Is eens wat anders dan rustig krantje lezen, bakkie koffie 2. beroerd weer, wat 3. zijn uitwerking heeft op mijn wederhelft, wat 4. fantoompijn bij mij lijkt op te wekken, wat 5. me op mijn darmen werkt,wat 6. mij doet realiseren dat ik zowel vandaag als gisteren komkommer heb gegeten, wat 7. de boel ook niet vrolijker maakt ) het besef, dat de mooie dagen niet vanzelfsprekend zijn. Het trainen sloeg nergens op. Ik had een Tacx-training van 42km en 190mtr op het plan staan, maar na 40 minuten oftewel ruim 12 kilometer ben ik uitgestapt vanwege haperende apparatuur. Geen hartslag (..), dus geen meting. Mooie voortzetting van deze kl...dag. Gedoucht en gewogen, alweer een reden om snel een einde te maken aan deze dag. Dat doe ik nu ook. Bij deze.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten