woensdag 8 juni 2011

Bekendheid en dieet

De naam van de BikeBuddyChallenge galmt door het land. Langzaam komen de bestellingen binnen. De teller staat op 16 stuks. Kom op mensen, kopen zo'n kroekestop! Geef me door hoeveel ik er voor je moet bestellen. Als je nog niet weet wat de kroekestop is, kijk dan even op de site van de BBC.
Gisteren kreeg ik een uitnodiging binnen van de organisatie van het NK Tijdrijden. Ik heb vriendelijk bedankt en gezegd, dat ik het volgend jaar wel zou willen doen. Het strookt nu totaal niet met mijn voorbereidingen om de Stelvio te beklimmen. Als ik meedoe aan zoiets wil ik ook presteren. Dus Ruud, volgend jaar doe ik mee. Ben wel vereerd met de persoonlijke uitnodiging. Trouwens: Kroekestop kopen?
Vanaf vandaag ga ik nog eens een poging wagen om mijn gewicht richting 85kg te krijgen. Dus dat betekend nog ruim 5kg eraf. Ik heb contact gehad met Kees Breukelen, ik heb hem al eerder aan jullie voorgesteld. Hij is de autoriteit op handbikegebied. Zelf niet gehandicapt, maar compleet voor deze vorm van fietsen gevallen. Meervoudig kampioen. Heb hem mijn problemen met mijn stuitje voorgelegd. Hier heb ik wat adviezen gekregen. Er zijn enkele dingen die ik moet uitproberen, maar hij zei wel dat ik hiermee een serieus probleem heb en hij het er het beste van hoopt. Ik had hem ook gevraagd of ik ergens een nog lichter verzet kon krijgen (voor de zekerheid), maar lager dan 22x34 kan niet. Op dat verzet is gisteren ook de Alpd'Huez gedaan. Kees adviseerde nog wat aan mijn gewicht te doen. Hij heeft makkelijk lullen..:-) Daar gaan we dus maar weer. Komende weken eet ik weer ongeveer hetzelfde als onze konijntjes.... Ik denk dat ik bij hen aanschuif. Allereerst vandaag het fitnessen weer serieus oppakken. Buikspieren (sixpack!), Schouder- en rugpartij. Past ook goed in het dieet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten