zaterdag 18 juni 2011

Baaldag

De training die voor vandaag geplant stond hebben we afgelast vanwege de weersvooruitzichten. Vooral onweer wil je niet hebben als je een berg op fietst. Dus om 8h mijn Tacx opgebouwd in de garage. Saaaaaai. Vooral na de zware, maar vooral ook mooie trainingsparcoursen de laatste weken. Nog geen uurtje op de tacx vol gehouden. In ieder geval even in beweging geweest. Het weer is echt filmkijkweer. Ik heb er nog genoeg op de recorder staan: Che part I en part II heb ik al heel lang staan, dus ik denk dat het die worden. Ben ook wel even toe aan een kleine pauze. Alles staat in het licht van de Stelvio. Ik bepaal verdorie zelf wel wie in het licht hoort te staan meneertje Stelvio of hoe je ook heet... Dus ik heb besloten vandaag (en misschien ook morgen) het heft in eigen hand te nemen: Ik ga luiwammesen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten