woensdag 8 juni 2011

Spanning stijgt

Vandaag over 2 maanden gaat het gebeuren lieve bikebuddyvrienden en vriendinnetjes! Stijgt jullie spanning ook? Nou, die van mij wel. Maar hyper zal je mij niet zien worden. Dat zit niet in me. Ik geef wel toe, dat ik met de kleine probleempjes (stuitje, verzet) meer zorgen heb dan dat ik vermoedde. Maar ik werk eraan. Zojuist heb ik mijn fiets klaargemaakt voor morgen, de dag dat ik rondje Camerig 4 x in successie zal voltooien. Nadat ik hem heb gepoetst heb ik me beziggehouden met het "kussen met het gat erin". Je weet wel, voor mijn stuitje, tegen stuitjespijn. Ik heb klittenband op mijn kussen geplakt en op het zitvlak. De bedoeling is dus dat het kussen niet meer verschuift. Als dat inderdaad zo is en ik blijf toch pijn houden moet ik andere kussens gaan uitproberen. Het probleem is alleen, dat niet iedere dealer alle merken kussens heeft liggen. En dat deze eerst besteld moeten worden. Hier gaat soms weken overheen en vaak -zo leert helaas de ervaring- wordt dan ook nog eens de verkeerde maat geleverd, of het verkeerde type (je wilt niet weten hoeveel soorten en maten kussens er zijn) enz.  Dus ik hoop dat mijn vinding de oplossing is. Zo niet, laat ik me op de dag des oordeels drogeren, zodat ik niet eens weet dat ik een stuitje heb.. :-)
Er heerst in ieder geval een gezonde spanning in me. Voor morgen, voor de komende 2 maanden en voor de apocalyps... Ik heb voor morgen Coach Leo ontboden. Hij moet zien dat als het niet lukt, dat dit dan verklaarbaar blijft. Ik heb een vet probleem als de analyses niet kloppen.
Oh ja. Alweer een media-optreden. Deze keer komt er een stukje te staan in een Fitness-blad. Samen met Wessel. Ik heb het zelf geschreven. Leuk stukje, al zeg ik het zelf. Nog effe en ik verschijn op de voorpagina van Time's "man of the year". Ze hebben nog niet gebeld, maar ik houd de telefoon en mail hoopvol in de gaten.
Zaterdag met jullie allemaal in tenue in de lens van Ari kijken. Druk, druk,druk...Moet ik nu ook mijn ene been scheren? Nee, toch?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten