zaterdag 11 juni 2011

Groepsfoto

Vandaag zijn we met de hele groep BikeBuddy's op de foto gegaan. Indrukwekkend gezicht om met zovelen in dezelfde splinternieuwe tenue's op de foto te gaan. Mijn buddy Har en ik en fotograaf Ari waren er al, toen we de rest van de groep in 1 lang lint aan zagen komen rijden. Indrukwekkend, stoer! Mooie groep met alleen maar mooie, getrainde vrouwen en mannen. De foto's zullen vandaag of morgen wel op de site van de Bike Buddy Challenge komen te staan. Ik zal er ook een of twee op dit blog plaatsen. Een groep om trots op te zijn. Allemaal klasbakken die zich voor het goede doel in de naad werken. Alleen daarom al zijn het klasbakken en -bakkinnen.Tussen de regenbuien door heeft Ari enkele shoots gedaan. In verschillende settings. Enfin, jullie zullen het snel zelf zien.
De bestellingen van de kroekestop zijn vandaag opgelopen naar 23 stuks. Lieve zus, Jos en Rialiet, bedankt!
Morgen weer een stukje dichter bij de hemel, zoals het in het Alpe d'HuZes lied mooi wordt bezongen. (Wat is dat trouwens weer een waanzinnig succes geworden. Maar ik ben echt niet minder trots, misschien wel trotser op ons doel en onze prestaties. Een wijze gedachte is, dat je niet de beste of snelste hoeft te zijn; Als je naar eigen vermogen handelt verdient jouw inspanning dezelfde lof. Maar handel en sta niet toe te kijken.) Ik zei dus "morgen een beetje dichter bij de hemel", letterlijk naar een hoger niveau. Ik zei al eerder, dat Leo en ik morgen richting Adenau rijden. Ik verwacht daar minder moeite mee te hebben dan de Camerig 4 keer. De Hohe Acht is weliswaar, langer steiler en hoger, maar daarvoor wel heel erg gelijkmatig. Kwestie van ritme vinden denk ik, maar ik zal uitkijken voor onderschatting. Wel hoop ik dat het verkeer meevalt. Vaak zijn het in die regio van die wegen waar zondagsrijders hun cabriootje uitlaten. Dat ze maar goed uitkijken! Zo niet..... hebben jullie in ieder geval de (groeps)foto nog...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten