dinsdag 28 juni 2011

Sparen

Ik ben bewust aan het sparen. Kracht. De martelgang genaamd Rodder in het vooruitschiet vereist ook een mentale voorbereiding. Overigens ga ik Rodder niet morgen, maar overmorgen meester maken. Weersverwachting voor morgen is niet goed in de bergen van de Eifel. En op het werk ben ik voorlopig ook onder de pannen. Dus ga ik morgen, na Wessel, de collega's in Venray lastig vallen en heb ik daarna 4 dagen op een rij om te trainen/te rusten. Rodder dus overmorgen. Leo heeft een koninginnerit samengesteld, met 4 keer de Aremberg (2 keer aan ieders zijde) en 2 keer Rodder, de steile kant.Worden totaal 18,640km klimmen gemiddeld aan 7,14% met 1330 hoogtemeters. Totale ritafstand ruim 37 km. Begint al Stelvioaanse afmetingen te krijgen. Het zal een beproeving zijn. Maar jullie weten het: Mij maak je niet bang. Mentaal ben ik ook in topvorm, maar dat is weer te danken aan mijn topconditie.Logisch, toch?
Gisteren bij buddy (blijf hem zo noemen) Har nog een 2-tal fameuze haRburgers naar binnen gewerkt. Je hebt zelden iets smakelijkers gegeten. Met de fiets heen naar Swalmen. Wilde tijd neerzetten, totdat  ik in Belfeld achter een scootmobiel kwam te fietsen. Kwam er niet voorbij, omdat de ruimte die ze liet niet toereikend was voor een inhaalmanoeuvre. 10 minuten vol ergernis achter haar gereden. Net voor Reuver heb ik haar door het gras van de berm ingehaald. Een stofwolkje opspattend. Net goed.,die gehandicapten ook de hele tijd...
Na de Harburgers om 21uur toch nog op de fiets gesprongen. We hadden eigenlijk de fiets al ingeladen in de auto voor de terugweg (Kim was met de auto en de honden nagekomen), maar ik moest de harburgers weer eraf fietsen. Heb er een tijdrit van gemaakt. 19,6km in 56min14sec. Neem van mij aan, da's behoorlijk hard voor een handbiker met 2 harburgers achter de kiezen.
Maar vandaag en morgen zeer rustig aan. Sparen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten