dinsdag 7 juni 2011

Cashen

Het wordt langzaam tijd te cashen voor ons goede doel. De M.A.run. Ik heb eergisteren het eerste mailtje rond gestuurd om de actie "de Kroekstop" aan te prijzen bij mijn contacten. Gisteren al 6 bestellingen binnen. Vanmorgen heb ik mijn Linkedin contacten gemaild. Ik hoop en verwacht daaruit toch ook wel het een en ander. Ik hoop dat mijn oorspronkelijke sponsors, die het mij mogelijk hebben gemaakt de fiets aan te schaffen uiteindelijk nog een extra bijdrage hebben om ons doel te steunen. Spannend zoiets. Ik word nog eens een fondsenwerver.
Coach Leo heeft mijn trainingsvoorstel goedgekeurd.Vandaag rust, morgen Fitness/Krachttraining, donderdag mijn ultieme poging het rondje Camerig 4x te doen, vrijdag rust, zaterdag D1 en zondag enkele malen de Hohe Acht.
Eiffel.... here we come... Onelegged Pete is on his way!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten