donderdag 28 juli 2011

KUH ipv Eiffel

De training in de Eiffel die voor vandaag geplant stond hebben we afgeblazen vanwege de slechte weersvoorspellingen. Nu (12.30h) is het hier nog steeds droog en warm, maar ja, dat zegt niets over de Eiffel. Daar hangen volgens buienradar wel wat donkerblauwe regengebiedjes. Heb inmiddels al getraind. Lekker buiten, eerst 45 minuten warm gereden op de Hei, daarna een dik uur KUHe op de Karel v Egmondstraat. Voor diegene die mijn eerste KUH-blog hebben gemist: Een KUH staat voor Kracht UitHoudings vermogen/training en heeft niets met koeien op de mooie groene almen te maken. Bij mekaar een training van ruim 2 en een half uur. De data van mijn fietscomputer zijn inmiddels naar Leo verstuurd. Hij zal tevreden zijn, 11 KvE's in een uur, goede HR zone's.
Komend weekend zijn we bij ex-Buddy Har uitgenodigd voor een weekendje relaxen. Har en ik zullen zaterdag in Malmedy  de Cote de la Baraque Michel Nord gaan doen. Ca.15km klimmen. Leo heeft opgegeven dat ik hem 2 keer mag/moet beklimmen. De eerste keer relaxed, de tweede keer als een tijdrit. Lijkt me een goed plan, maar ik zal kijken hoe de situatie ter plekke is. Als het verkeer het toelaat, als de tijd het toestaat en als de wederzijde partners (die zullen ergens een terrasje pakken) het toestaan, doen we het zoals Leo het wilt. Anders niet, we hebben tenslotte vakantie..:-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten