zondag 3 juli 2011

Kritiek

Anderen zullen het er misschien niet mee eens zijn, maar ik kan best tegen kritiek. Maar dan moet die wel terecht zijn en ik moet er iets aan hebben, anders kan ik er juist helemaal niet tegen. En ja, ik geef het toe, het maakt ook nog uit van wie ik de kritiek krijg. Als de kritiek dus terecht is, opbouwend bedoeld en ik heb er wat er aan, graag zelfs. Neem nu de kritiek die ik kreeg van Coach Leo vandaag naar aanleiding van mijn 63km tripje van gisteren. Coach Leo vindt dat ik er weinig aan heb gehad. Het was hooguit een D1. De kritiek is terecht, dat weet ik eigenlijk ook wel. Ondanks het hoge kilometrage is mijn hartslag (HR) niet in het niveau van "flinke inspanning" geweest. Hooguit in de zone van "matige inspanning". Wist ik ook wel, maar ik dacht dat de vele kilometers dit wel zouden compenseren. Niet dus. Heb er niets aan gehad. Morgen maandag straftraining: minimaal 1 uur HR  135-150 en 1 uur HR 150-165. En dat terwijl ik gewoon een drukke werkdag in Roermond in het verschiet heb. Wordt dus weer laat eten en veel te laat naar bed voor de zware dinsdag a.s. in Venlo voor een meeting met het Adviesbureau en de Projectleider inzake het project dat ik registreer en administreer. 3 Dagen werken in de week is op dit moment eigenlijk nog te veel...... Nog 3 weken, dan heb ik 4 weken vrij... Werken in het onderwijs heeft zo zijn voordelen :-)
We zijn aan het kijken of we met Leo en de honden nog een weekje ergens op een camping (moet low-budget) terecht kunnen voor een trainingskamp, 2 a 3 weken voor de Stelvio. Wie een grote bungalowtent kan missen in die periode mag zich melden. Moeten minimaal 2 kamers slaapcabines in zitten en we moeten de fietsen "binnen" kunnen zetten. Of heeft iemand toevallig een huisje of ruime caravan in bergachtig gebied, dat we kunnen gebruiken? Meld je!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten