woensdag 20 juli 2011

Het kost wat het kost

De uitdaging zit er bijna op. Ik heb zojuist nog een eindplanning gemaakt tot 3 augustus, de datum dat de fietsen ingeleverd moeten worden voor transport. Nog 4 trainingen rond en op De Rodder (zie eerdere berichten), daar tussendoor nog enkele lichte trainingen en dan moet het klaar zijn. Tijd om een tussen balans op te maken. Wat het uiteindelijk dan ook heeft mogen kosten, ik meld jullie nu al dat het elke inspanning, elke Euro en elke concessie waard was. Het heeft mijzelf enorm veel gebracht: Een verslaving, een goede gezondheid, een beter sociaal leven, vriendschap, zelfkennis, goed gevoel en geld voor ons goede doel. Menig mens moet het doen met 1 van deze opbrengsten. Ik vond er 7 of eigenlijk 8,maar dat gaat jullie niets aan.
Financieel heeft het wel meer gekost, dan we van tevoren dachten. (Ondanks de geweldige sponsoring die ik heb mogen ontvangen tot nog toe.)Wat dat betreft is het wel een tegenvaller geworden. Alles bij elkaar geteld (eigen bijdrage fiets, benzinegelden, verblijfkosten, speciale voeding/drank, kleding, apparatuur, medicijnen/vitaminen/voedingssupplementen) zo'n dikke € 4.000,-. Veel geld voor iemand met een tijdelijke parttime baan en een jaar werkloosheid achter de rug.  Maar, denk ik dan, geven doet goed. Van mijn Tante Iet uit Portugal heb ik geleerd, dat ik moet geven wat ik kan. Dat heb ik gedaan. Ik hoop dat straks mensen ook nog bereid zijn om wat over te maken aan de M.A. run, via de BBC 2011. Dat komt goed, toch?
En wellicht heb ik een nieuwe basis gelegd voor een zekere toekomst.Wie weet?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten