zondag 24 juli 2011

De puntjes

Komende week moeten de puntjes op de i gezet worden. Dat begint morgenvroeg om 7.40h bij Wessel op de massagetafel, aansluitend Leo oppikken und auf nach Antweiler. De zoveelste keer. De training van vrijdag jl. minimaal evenaren, liefst overtreffen met 1, zo mogelijk 2 extra beklimmingen. Hoogtemeters maken. Het weer zit niet mee, maar de voorspellingen voor morgen zijn beter. Zojuist is er een bericht op nu.nl verschenen, dat er 20 cm sneeuw is gevallen in Italie. Daar zitten we niet op te wachten! Ik wil zon, 18 a 25 graden, potverdriedubbeltjeseneenkwartjenogantoe. Ik heb wel gerekend op aanzienlijk koele temperaturen daarboven, maar niet onder de 5 graden a.u.b. En al helemaal geen sneeuw. 't Is de Elfstedentocht niet! Hoewel. Mocht ik het dan halen heeft het wel iets heroisch.
Nee, nog 4 intensieve trainingen en dan moet het puntje gezet zijn. Ik heb vandaag nog op youtube enkele beelden bekeken. Dat moet ik maar niet meer doen. Ik voelde angst opkomen bij het aanzien van het gezwoeg van enkele, op getrainde fietsers gelijkenden, helden met twee benen. Als die het al zo zwaar hebben..!? Angst is een slechte raadgever, dus ik heb besloten niet meer naar die beelden te kijken, vanaf nu. Ik houd me alleen nog bezig met die puntjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten