donderdag 7 juli 2011

1 maand

En alweer is het uur U naderbij. Over 1 maand rond deze tijd zullen de zenuwen wel door mijn lijf gieren. Heel erg of misschien ook wel niet. Ik kan het pas zeggen nadat ik het monster heb aanschouwd. Misschien heb ik rond deze tijd al enige haarspeldjes uitgeprobeerd. Misschien valt het wel mee. Misschien ook niet. Misschien..
Wartaal van een wanhopige? De Rodder zit me ontzettend dwars. Ik heb het gevoel dat de Rodder maatstaf is. De Rodder is mijn scherprechter. Ik ga, als coach Leo hiermee instemt, trainen voor de Rodder. Nog 2 of drie trainingen gericht op de Rodder. En dan ga ik het opnieuw proberen. Ik zal hem krijgen verdomme!
Vandaag ben ik even los gaan fietsen. Alleen is dat zo verdomde moeilijk op zo'n fiets. Na 2 omwentelingen van de pedalen had ik alweer een ander doel voor deze training: Zo snel mogelijk naar Kessel aan de Blerickse kant van de Maas. Volop tegenwind in 46 minuten en enkele seconden. Maar weer eens 4 minuten sneller dan ooit. Ik kan er ook niets aan doen. Niet moe. De terugweg heb ik maar niet geteld, want dat was met teveel voordeel van de wind in de rug. Dat vind ik dan niet leuk. Het moet wel eerlijk gespeeld worden. Het is wel leuk dat ik nu iedereen inhaal en hun reactie kan zien in mijn spiegel. Ik roep ook altijd effe "hallo" alsikmet 25 a 30kmh voorbij schiet. Vrijwel altijd dezelfde reactie "......eh .....hallo". Of niets. Dan zijn ze zich rot geschrokken..lachuh!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten