maandag 9 mei 2011

Nog 2 nachtjes slapen

Als je beter wordt, doe je rare dingen. Superlatieven wil ik eigenlijk vermijden, maar ik zit in een flow. En diegenen die dat ooit hebben meegemaakt, weten wat ik bedoel. Ik voelde het straks ook weer bij vertrek: "Dat zit goed". Hinsbeck was me even te ver, vanwege tijdgebrek en de invallende duisternis. Dus al denkend wat een goede training zou zijn, op de automatische piloot richting Hei. Daar aangekomen had ik me bedacht dan toch maar naar de licht oplopende KvEstraat te gaan om zo toch wat klimmeters te maken. Maar - ik zei al dat ik in een flow zat- deze keer dan proberen op het binnenblad en niet onder de 10 km/h (voor een handbiker bergop behoorlijk snel). Na de 6e keer dan eindelijk mijn HR boven de 160. Ik kan het zelf nauwelijks geloven. Ik ben in een betere conditie dan ooit tevoren. Ik weet het, het zijn toch superlatieven, maar hoe moet ik het anders uitleggen...Ik zit in een flow. Nog 2 nachtjes slapen, dan mag ik weer naar de Camerig...Ik zit in een flow.........

Geen opmerkingen:

Een reactie posten