donderdag 19 mei 2011

Mijn eerste blits tenue

Blij als een kind. Mijn eerste blits wielertenue -wat ik bij Rose besteld heb- is binnen. En het past ook nog redelijk! Rose levert tot XXXXL, daarvoor komt het natuurlijk van onze oosterburen. (= flauw en achterhaald 'k weet ut). Ik zie het al voor me. Zaterdag al die jaloerse blikken op deze iets te zware volslanke gespierde bink in zijn fonkelend zwart/wit tenue op zijn zwart/witte metalen ros. Deze knapste onder de 1-benigen gaat de show stelen. Wolkje, wolkje...
To the point. Vandaag niet gefietst. Heb mezelf rust gegund. Met vrouwtje en de meisjes uurtje op de Hei gewandeld. En ook omdat ik daarna VVV wilde zien. (1-2 gewonnen maar verder wil ik er niets over kwijt). En vandaag weer voor het eerst deze week een hele dag achter mijn bureau gezeten bij Gilde. Laatste 2 uur toch maar even regelmatig gaan staan om mijn rug te strekken. Ik weet zeker, dat het zaterdag niet over is met mijn rug, maar dat geeft niet. Ik drogeer me wederom met ibuprofen en ga gedoseerd rammen, 4 uur lang, waarin ik zeker 4 keer de Camerig wil en daarnaast heeft Coach Leo de route verlegd waardoor ik onderweg elk rondje nog een lange klim erbij krijg. Verheug me er nu al op. Morgenvroeg eerst weer naar Wessel voor een goede kneedbeurt, daarna kort werkbezoekje bij gemeente, troubleshoten op het werk en morgenavond even losfietsen. Dan niet te laat naar bed, zodat het snel zaterdag is.
Oh ja. De camelbak (=drinkzak in rugzak) is ook binnen. Die zal ik zaterdag vullen met 3 liter Isostar Long Energy op advies van de diëtiste, zodat ik de juiste koolhydraten verbrand. Topsport!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten