maandag 30 mei 2011

Hitte

Vandaag is het weer zo'n thema. "Pfoe wat is het warm, he". Vreselijk. Ik kan goed tegen de warmte. Zoals vandaag, graadje of 30, beetje benauwd. Hoewel ik snel transpireer is ook dat minder geworden. Overal en in alles wat ik doe ontdek ik de voordelen van gezonder leven. Ik lijk wel een rollende reclamezuil voor postbus 51 campagne "stop roken, begin met intensief sporten".
Van mij mag het op D-Day bloedheet zijn, heb ik veel liever dan miezerig weer bij een zogenaamd "mooi sportweertje". Laat het maar 30 graden zijn, hemelsblauwe lucht en een mooie glimmende koperen bol er middenin, hoog en frivool schijnend op mijn bolletje. Zweten doe ik toch, drinken moet ik sowieso en ik kleur lekker natuurlijk bruin. Elk nadeel hebt z'n voordeel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten