zaterdag 14 mei 2011

Verhuizen?

De beste optie is verhuizen. Tenminste in ieder geval tijdelijk dan. Tochtjes hier in de buurt worden saai. Zoals vanmorgen, 2,5 uur Hinsbeck. Als training is er gedaan wat er gedaan moest worden, maar met het gemis van glooiende landschappen, wijde vergezichten en zwoegende mede-klimmers is bijkans onverdraagzaam. Een baan in het zuiden en een huisje huren langs de route Vijlenerbos is een aanlokkelijke gedachte.
Mijn rug heeft zich door het innemen van een constante dosis ibuprofen goed gehouden. Dit blijf ik de komende dagen dus nog doen. Wellicht dat het dan over enkele dagen weer zonder kan. Onder het fietsen heb ik vrijwel geen pijn, alleen bij het uitstappen en opstappen kan ik niet anders dan heeeeeel voorzichtig zijn anders is het niet te doen. Ik twijfel nog over de training van morgen. Eerst wilde ik misschien naar de Camerig morgenvroeg, maar de vooruitzichten zijn niet zo denderend. Ik wacht morgenvroeg af en zie dan wel. In ieder geval wordt er gefietst al is het op de Tacx. Daarnaast wil ik op tijd klaar zijn om niets van de ontknoping van het landskampioenschap te missen. Ook belangrijk! Hup Twente..Hup Frank de Boer..(= in dubio)
Oh ja, Coach Leo wilt dat ik even iets recht zet: Het feit dat ik veel te weinig gedronken heb tijdens de laatste training op de Camerig e.o. was tegen zijn advies in. Ik - eigenwijze - heb slechts een kleine 2 liter gedronken terwijl het advies duidelijk minimaal het dubbele was. Coach...Mea Culpa!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten