dinsdag 17 mei 2011

God, fantoom, spit en de realiteit

God.
Het begon al vrijdag. Weinig tijd. Effe snel naar Roermond, frietkraam. Zaterdag. Vlaai, vlaai en vlaai (ma 85). Broodje warm vlees.Pizza (fouuuuut!). Zondag, broodjes met vlokken, veel vlokken (nog in huis gehaald voor logeetje, maar die at ze niet en nu moet ik ze opeten). Maandag, teveel brood en stiekem handjevol vlokken. Vandaag ook al teveel brood. Net gedoucht, daarna gewogen: ruim 92kg!! God straft onmiddellijk. Vanavond alleen sla, rest van de week op rantsoen. Eind van de week MOET het weer 90 of lager zijn.
Fantoom.
Sinds lange tijd weer fantoompijn. Heel erg. Ik word met een bot mes in mijn scheenbeen gestoken, vaak. Lang geleden. Niemand weet het zeker, maar bij mij ligt er duidelijk verband met geestelijk toestand en voeding. Hoop dat het zeer snel weg is.
Spit.
Nog weinig vooruitgang. Oefeningen van Wessel voelen "strekkend". Morgenvroeg is Wessel zelf weer aan de beurt. In de garage op de Tacx een uur licht gefietst om in beweging te blijven. Duurt effe voordat ik zit met spit. (leuke woordspeling, hihi) Heet waterzak in mijn rug. Zit ongemakkelijk, maar de baten zijn hoger dan de lasten = brutowinst. Was eigenlijk van plan HR zo rond 150 te draaien, maar kwam niet boven de 140 uit. Wel Tacx op 9% slope staan, bergop dus.
Realiteit.
Vreemde situatie: Met spit een 9% helling op zonder dat de hartslag boven de 140 komt. Was de realiteit maar zo. Wat hier niet klopt weet coach Leo wellicht. Ik zal snel weer met 1 been op de grond staan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten