vrijdag 6 mei 2011

Lakmoesproef

Na bijna 4 maanden te hebben gewerkt aan het verstevigen van mijn basisconditie en het kwijtraken van 12 hele kilo's is sinds gisteren het echte werk begonnen. Klimmen! De lakmoesproef op de Camerig, starten onderaan in Epen om zo naar het beroemde Vijlenerbos te fietsen. Hoewel mijn max hartslag een nieuw hoogterecord heeft gehaald van 182 bpm was het een fantastische ervaring. Samen met coach Leo hebben we tot 3 keer toe de Camerig bedwongen. Nog tijdens het inspectierondje met de auto om het parcours te verkennen brak me het zweet uit en twijfelde ik aan mezelf. Gelukkig hebben we kunnen vaststellen, dat ik er wel klaar voor was.
Onderweg fantastische reacties van mede-klimmers en wandelend en terraszittend publiek. Kortom een blijde dag, erg motiverend. Het smaakt naar veel meer. Vanaf nu regelmatig naar het zuiden, steeds zuidelijker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten