maandag 16 mei 2011

Een dag niet fietsen

Een dag niet fietsen is een dag niet geleefd. Zo voelt het echt. En kijk eens naar buiten wat een rotweer ten opzichte van het prachtige weer de laatste weken. Dit samen met de toestand van mijn rug maakt me droevig. Ben vandaag niet gaan werken vanwege de aanhoudende pijn. Daar bestaat gelukkig enige flexibiliteit over de invulling van mijn 22.07uur (ja echt, zo staat het in mijn contract) die ik per week werk. Mijn leidinggevende is hier heel soepel/meewerkend. Wessel heeft me er weer tussen kunnen plaatsen om 15.00h en mijn rug weer onderhanden genomen. Ik moet oefeningen blijven doen. Onderrug hollen, warm houden, armen boven mijn hoofd uitstrekken. Dit alles om herstel te bespoedigen. Ondertussen ibuprofen blijven slikken, heb daarom nieuw voorraadje gehaald vanmorgen. Ook op advies van de doktersassistente, die een bezoek aan de huisarts niet nodig achtte. De dokter kan daar zelf toch niets aan doen. Alles wijst op Spit. Dat betekent pijnstillers nemen en blijven bewegen. Ik volg hun advies op. Wat moet ik anders? Alles komt goed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten