woensdag 11 mei 2011

Hamertje Tik(je)

Daar was 'íe dan, dat menneke met die hamer. Ik was hem ruim 3 uur en 15 minuten voor gebleven, maar halverwege de derde klim van de Camerig had hij me te pakken. Ik had hem nog onderaan de Camerig ingehaald en dacht de derde keer nog net te kunnen redden. Ik ging er nog 1 keer voor... 1 Camerig te ver. Ter hoogte van het rest Buitenlust heb ik het menneke gefeliciteerd, Leo opgewacht en rechtsomkeert gemaakt naar de auto onder in Epen. MAAR, denk nou niet dat het geen goede training was. Want dat was het wel! Deze keer was het niet alleen de Camerig, maar ook 2 x de Groeneweg (vanaf Vijlenweg omhoog) en 1 x de Pannisbergweg (vanaf de Vijlenweg omhoog). Daarbuiten ook nog eens wat hoogtemeters, omdat ik de weg even kwijt was en in Melleschet terecht kwam. Intimi weten dat dat serieus klimmen is, welke richting je ook kiest aldaar. De analyse van data thuis onderbouwd het gevoel van een zinvolle training: Meer hoogtemeters dan vorige keer rond de Camerig. Verder, hoger en HR max 177. Ook dat zijn er weer 5 minder....
Ja, ik was bekaf, had (veel) te weinig gedronken (dit moet ik nog goed onder de knie krijgen) en had nog meer moeten doseren. Al doende leert men. En vandaag was ik veel doende.
Bye the way: Als we nou eens met de hele BikeBuddyclub 1 van de vele hoeve's die te koop staan kopen en daar een sport- cq. bikershotel van maken? Tennisbaantje, zwembad en sauna erbij. Een goudmijn!! Ik de ideeën en projectleiding en toezicht op kwaliteit/serviceverlening, jullie het geld.. :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten