zaterdag 20 augustus 2011

Rustig

Het is even stil op het blog. Drie hoofdredenen. 1) Ik train wat gematigder, alleen om fit te blijven en het later weer op te pakken als ik definitief gekozen heb voor een nieuwe uitdaging 2) Ik probeer de laatste dagen van mijn vakantie te doen waar vakantie voor bedoeld is: rusten, ontspannen 3) Ik ben volop aan het schrijven over mijn avonturen om dit straks in een boek te kunnen publiceren. Er heeft zich wellicht al een uitgever aangeboden. Dit schiet al erg op. Heb al dagen korte nachten, want ik schrijf, schrijf, schrijf. Omroep Venlo zendt op 2 september de rapportage uit die ze hebben gemaakt over de BBC 2011. We zijn allemaal hartstikke benieuwd en verwachten er veel van. Ik leef nog steeds op een wolk. Als ik de foto's terugzie van de Stelvio ben ik nog steeds onder de indruk en besef nu pas wat voor een idioot avontuur ik achter de rug heb. De marathon, waarover ik in laatste bericht schreef laat ik nu al varen. Leo vertelde, en dat is natuurlijk ook zo, dat alleen de allergrootste ronderenners beide disciplines beheren: klimmen en tijdrijden (marathon). En klimmen is me zeer goed bevallen en brengt natuurlijk veel mooiere omgevingen om te fietsen/trainen. Een nieuw streven zou kunnen zijn om sneller de bergen op te rijden en volgende BBC 2012 op de Galibier bij de laatsten van de reguliere renners te kunnen eindigen. Dat is uitdaging genoeg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten