woensdag 3 augustus 2011

Fiets op transport

Nu kan ik niet meer trainen. Heb zojuist de fiets weggebracht naar Cabooter Logistics. Daar wordt hij verscheept om op zaterdagmorgen in Italie klaar te staan, samen met zo'n 90 andere fietsen. Een hele onderneming. Nu maar hopen dat de vrachtwagen waarin dit kapitaal aan fietsen staat goed aankomt. Zal toch snel een 2 ton euro, misschien eerder 3 ton euro aan fietsen zijn. Echte fanatici en wielerfreaks draaien hun hand niet om voor de fiets van hun dromen 3 a 4 mille neer te tellen. Daarbij vergeleken is de bijzondere fiets die ik heb mogen aanschaffen eigenlijk niets buitensporigs qua prijs.
Voor alle zekerheid en op advies van Kim heb ik 2 plakaten aan de fiets gehangen met de instructie de fiets niet te verplaatsten zonder dat het voorwiel is geblokkeerd/op de handrem staat. Als dit niet gebeurd en het voorwiel rolt zonder dat de handvaten vast worden gehouden, slaan de handvaten dubbel, blokkeert het handvat de kabels en is er het gevaar dat de remkabels breken. En daar wil ik het liefst niet achter komen tijdens de afdaling van de Stelvio. Nu maar hopen dat iedereen oplet en zich aan deze instructie houdt. Kan bijna niet anders, 2 plakaten ter grote van een A4, vastgemaakt aan een fiets moeten toch wel opvallen, niet?
3 dagen zonder fiets. Dat is heel lang geleden. D.w.z. dat ik tijd heb voor andere dingen. Morgen nog 1 keer fysio en dan ga ik met vrouwtje terrasje pikken en een hapje eten. Dat is er dit jaar nog niet van gekomen. Schandalig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten