vrijdag 5 augustus 2011

Laatste blog voor de afreis

Over 3 uurtjes gaat de bus. Als BV-er (Bekende Venlonaar) verlaat ik straks Venlo, op naar Hotel Traube in Stilfs, Italië. Vanmorgen had ik al de indruk, dat mensen me nakeken met de gedachte "Dao haedde dae beroemde...". Gisteren op de televisie, vandaag weer in de krant. Het kan niet op. Al vind ik dat de wijsvinger wel te vaak mijn kant op gaat. Anderen presteren ook wel degelijks iets heel bijzonders. De jongens van de BBC zeggen dan wel "dat iedereen de berg op komt met hulp van de Buddy's". Dat kan wel kloppen, maar het feit dat ze meedoen geeft al aan dat men gemotiveerd is. De gemiddelde adolescent zie ik nog niet zomaar van enthousiasme uit zijn zitzak springen. Nee, de mensen die zich op hebben gegeven en meegaan gaan er allemaal stuk voor stuk voor. Niemand wilt afvallen, al is dat geen doodzonde in mijn ogen. Ik ben het dan ook niet eens met de uitspraak dat iedereen het kan. Ik weet er alleen al in mijn familie wel een paar op te noemen...:-)
Ik dank iedereen voor de steunbetuigingen. Ik krijg deze echt van alle kanten binnen. Telefonisch, per mail en sms. Leuk, bedankt hiervoor.
Nu ga ik nog even wat bami naar binnen werken (koolhydraten!) en daarna Leo ophalen. Dan drinken we nog even samen koffie en dan op naar de verzamelplaats voor de Koel, bij Lumianz. Ben kei-zenuwachtig !?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten