donderdag 4 augustus 2011

1 nachtje slapen

Morgen rond deze tijd rijden we inmiddels over de Duitse Autobahn richting Italië. Ik hoop op een voorspoedige reis en een comfortabele zit. Toch altijd wel een probleem. We zullen zien. In ieder geval verheug ik me er wel op. En als het wat rustiger is geworden verzink ik in mijn lectuur die mij - als ik de titels mag geloven- zullen onthullen waarom Danny het Secreet van de Cruijff's is en waarom Uchebu over twee jaar bij Barca voetbalt. Spannender kun je het niet krijgen.
Het belooft een gezellige bende te worden de komende dagen. Er is zelfs een speciaal lied gemaakt. Te beluisteren op de bikebuddy site. Het moet niet gekker worden. Daarnaast neemt de publiciteit toe en bereikt welhaast een hoogtepunt. Buiten een commercial die Omroep Venlo al enkele dagen uitzendt, was er vandaag het interview met Marc, Dré en mij te zien. Ik geloof dat we er wel goed op stonden en het was interessant gebracht. Zoals eerder gemeld volgt er ook nog een special na de happening. Omroep Venlo gaat mee naar Italië.
De laatste dagen ben ik me te buiten gegaan aan teveel calorieën. Ik denk een psychisch iets, kan het ook niet verklaren. Het voelde gewoon naar constante honger en ik heb er aan toe gegeven. Zwak, dat klopt. Vandaag 2 keer ijs en McDonald's! Ik zal het proberen morgen uit te balansen. Al is dat ook uit de mode lijkt het. Wie hoort er nog van Sonja Bakker? Niemand, toch? Alles is uiteindelijk zelfregulerend, zelfvernietigend of herbruikbaar voor anderen (mens/beest/aarde/water/vuur). Mijn eigen micro-Cradle to Cradle.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten